Lumene

Jag tänkte tipsa er om att Lumene´s Natural Code Nail Styler Mini Nail Polish är helt fantastiska.
Det går jätte enkelt att måla naglarna med en jämn yta, det blir inte tjockare på vissa ställen som det kan bli med andra nagellack. Borsten är suverän, man har "helt kontroll över den" (det lät väldigt konstigt men jag menar det) och nagellacket torkar snabbt. Färgerna i kollektionen är starka och färgglada! Passar bra till våren.
Jag har två st, en är från den senaste kollektionen(röda) och den andra är från i höstas(grå).
Det enda dåliga är väl att flaskorna inte innehåller så mycket nagellack (4,5 ml) fast ändå är dom väldigt dyra. Detta beror väl på att Lumene har bra kvalite på sina produkter och kanske måste ha lite dyrare priser, jag                                                      märker att nagellacken är av väldigt bra kvalite!
Detta nagellack se ut att vara en mix mellan rött och orange.
Väldigt snyggt tycker jag! Färgen heter "Stand Out!
Här är vårkollektionen som "Stand Out" är med i:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta nagellack är grått med skimmer och glitter i.
Nagellacket är väldigt fint men gillar "Stand Out" bättre"
Färgen heter "Trouble Maker"
I höstkollektionen hittar ni "Trouble Maker":
Fina nagellack med bra kvalitet!
Men hur snygg är alltså inte vårkollektionen? Kolla in alla vårfärger! Jag blir helt förälskad!
Jag lovar att dom är snyggare i verkligheten.
Jag ska nog köpa ett till från vårkollektionen men frågan är,
vilken färg?
-Annie

Kommentarer
Postat av: bella

jag tkr alla är skit snygga men gillar den nyaste kollektionen mer!

2011-04-02 @ 10:45:32
URL: http://bellasnaglar.blogg.se/
Postat av: vivalalamelina

WHAT!? Jag hatar Lumenelack. Har nr 13, det gula. Mitt sämsta nagellack. Täckte efter 3 lager, borsten var alldeles för liten och värst av allt så fick jag missfärgningar.

2011-08-18 @ 18:42:05
URL: http://vivalalamelina.blogg.se/
Postat av: Annie

http://www.glee.se/se-sasong-3-avsnitt-12-the-spanish-teacher/#comments

2012-02-11 @ 13:16:07
URL: http://artnail.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0