Matte Magic

Hej,
ursäkta för sådant dåligt uppdaterande!
Imorgon ska det bli bättre, det lovar jag men det är ganska mycket prov just nu!
igår köpte ialla fall min mamma China Glaze Matte Magic Top Coat åt mig!
Man har på ett lager med Matte Magic ovanpå ett nagellack, då blir nagellacket helt matt.
Detta är väldigt smart för det är svårt att hitta färdiga matta nagellack, så nu kan man få matta färger på vilket nagellack som helst!
Det kostade ca 99kr och hon köpte det på Kicks(dom har ett ganska stort utbud av China Glaze).
Det enda som är dåligt är att Matte Magic har en mindre flaska än dom andra nagellacket från China Glaze(dom är mycket större) men man behöver inte mycket lack för att det ska bli matt. Det räcker med ett lager så det tar väl inte slut så fort.
Imorgon lovar jag att lägga upp bilder på hur resultatet blev för idag har jag helt enkelt inte tid!
Men ni kommer inte bli besvikna på resultatet!
Så här ser ialla fall Matte Magic ut:
Det är roligt att bloggen får fler och fler läsare för varje dag!
När bloggen får ännu fler läsare kommer jag försöka inleda ett samarbete med någonting
som har med naglar att göra(såklart!)
Det är en hemligt så länge men tipsa gärna kompisar/släktingar om bloggen om de gillar naglar!
Om ni vill kontakt mig kan ni mejla mig på denna e-mail:
[email protected]
Jag går in och kollar mejlen varje dag så ni får snabbt svar tillbaka!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0