Rouge et Noir. Bleu et Bleu


Hej, idag testade jag olika designer på lösnaglar!
Rouge et Noir.
Först gjorde jag en design med färgerna rött och svart.
Det var ganska enkelt att göra designen, jag använde färgerna:
* Isadora WONDER NAIL- Gold Sparkles 652
* Isadora GRAFFITI NAIL TOP- Black Tag 801
* China Glaze NAIL LACQUER- Ruby Pumps 182
* Depend NAILPOLISH- Svart(har inget riktigt namn) Nr.039
Jag gjorde två olika ytor, ytan längst ut använde jag först Gold Sparkles och sedan Black Tag så det blev graffiti. Utanpå graffitin målade jag ett lager med Ruby Pumps så det blev graffiti med rött och svart istället för guld och svart. Riktigt snyggt!
Den ytan längst in målade jag med en vanlig svart lack från Depend.
Så här blev designen:
Vad tyckte ni? Tummen upp eller?(!)
------------------------------------
Bleu et Bleu
Jag gjorde också en blå design. Jag hade många olika färger:
*L.A. Colors NAIL LACQUER- Metallic Blue 288
*L.A. Colors COLOR CRAZE- Treasure Island 444
*Isadora WONDER NAIL- Sublime Lily 112
*Isadora GRAFFITI NAIL TOP- Spraycan Blue 805
*L.A. Colors COLOR CRAZE- Sassy Sparkle 441
Jag började att måla ett lager med Metallic Blue och sedan hade jag på ett lager med Treasure Island(en glitter färg som passar perfekt till Metallic Blue). Efter det hade jag på Sublime Lily, en ganska genomskinlig rosa/vit färg bara så att jag kunde få ha på Spraycan Blue så att det blir ett graffiti mönster!
Jag avslutade med att ha på ett tunt lager med Sassy Sparkle.
Designen skulle jag kort fatta som:
"turkos i olika mörkheter med glitter"
Påminner om vattnet i en pool en solig dag ;)
Vilken av dessa designer gillar du bäst? Jag skulle nog säga att jag gillar "Rouge et Noir" designen bäst!
Själv är jag inte så stort fan av graffiti, det blev tillslut så att alla hade graffiti på sina naglar. Det var inte speciellt längre så jag slutade använda det, men man kan ju faktiskt göra det till sin egna färg. Som jag har visat er nu!
Mycket snyggare och speciellt, precis som jag vill ha det!
-Annie

Kommentarer
Postat av: bella

tkr att Bleu et Bleu designe va snyggast!<3

2011-04-09 @ 22:32:49
URL: http://bellasnaglar.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: Hej! Gör inte watermarble så ofta, och vill du se akrylnaglar eller akrylblomman? :)

2011-04-10 @ 00:29:08
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0