Water Marble-Flower Inspiration

Heej,
idag gjorde jag Water Marble på en lösnagel!
Blev faktiskt väldigt bra och det var inte så svårt!
Jag började med att måla nageln vit som grundfärg och sedan var det bara att göra Water Marble på nageln.
Detta använde jag(+ en vit färg som inte är med på bilden):
Från vänster:
* Depend Svart-nr. 039
* Sephora by O.P.I- Traffic Stopper Copper
* O.P.I- Guy Meets Gal-Veston
Så här blev det:
Skulle ni vilja att jag lägger upp en video om hur man gör Water Marble?
-Annie

Kommentarer
Postat av: Lydiiaaaa

Jaa! :D gör jätte gärna en video! :)

2011-04-17 @ 21:45:24
Postat av: ebba :)

ja snälla gör det!

2011-04-27 @ 16:12:37
URL: http://ebbaaslife.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0