Water Marble on Eggs

Hej, detta är en rolig påsk idé som kanske inte har så mycket att göra med naglar
men vi hade "äggrullning" idag i skolan och den som hade målat sitt ägg snyggast fick ett pris.
Jag funderade vad jag kunde göra och sedan kom jag på:
Water Marble på ägg istället för naglar!
Idén var jäkligt bra och enkelt.
Man gör helt enkelt som man brukar göra Water Marble men man doppar ägg istället!
Jag vann faktiskt SNYGGASTE ÄGG, det var väldigt roligt! ;D
Jag gjorde 3 st ägg och alla blev jätte snygga, så här ser dom ut:
Detta ägg gjorde så jag vann:
Rolig idé som är väldig speciell och alla undrar hur man gjorde.
Ganska roligt att förklara för alla att man har använt nagellack i vatten.
-Annie

Kommentarer
Postat av: cathy

Fint! <333

2011-04-22 @ 10:20:27
Postat av: Amiira

Jag beundrar dig verkligen du är skitduktig jag skulle aldrig kunna göra sånt om du undrar känner jag dig men inte du mig jag bor i Katrineholm!



2012-01-14 @ 18:38:10

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0