A small package from Nelly.com

Hej, igår kom ett litet paket ner i postlådan som jag beställt från Nelly.com i torsdags.
Paket innehåller ett "start kit" med nagelfolie.
Om ni inte vet vad det är så ska jag förklara det i ett inlägg!
Kitet hade kostat 499kr men nu var det 50% så det kostade 249kr!
Så här ser kitet ut på utsidan!
Så här ser boxen ut:
Och allt detta fanns i boxen:
Man fick också med en DVD skiva hur man gör samt lite bilder på olika designen
man kan göra med sakerna i kitet!:
Här är lite bättre bilder:
Detta är allt som fanns i kitet:
* 10 folie rullar med olika designen på varje!
* Silvriga Rhinestones
* DVD "hur man gör"!
* En tunn nail art pensel
* Guldigt glitter.
* 2-IN-1 Varnish
* Adhesive
* En liten "pinne" att trycka på folien(den som har en rosa ände på bilden!)
Själv tycker jag man fick med mycket saker!
Här är lite bilder hur nagel folie ser ut på naglarna!
Bilderna är tagna från google!
Källa:
Källa:
Ska visa er direkt när jag har gjort mina första designer!
Kan kanske göra en tutorial men visst är det snyggt?(!)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns det att köpa? :) har kollat på nelly, men det finns inte där. Blev sugen på att köpa sånt jag också :)

2011-12-23 @ 11:25:55
Postat av: emma

hej tänkte höra hur mycket det är av varje folie rulle, om man köper dem lös så är de ca 1,5 m är det de i paketet också? kan inte bestämma mig om jag ska köpa allt löst eller köpa paketet..

2012-06-01 @ 18:13:19
Postat av: VildaNaglar

Jag tror dom har slutat att sälja den på Nelly, men finns att köpa på Eleven.



Länk: http://eleven.se/rio-professional-nail-foils-13980.html

2012-06-03 @ 19:32:54
URL: http://vildanaglar.blogspot.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0