Cuckoo for this Color

Hej, här kommer det andra OPI nagellacket som jag köpte igår på Åhlens!
Lacket heter som jag sagt förut, Cuckoo for this Color och kommer från kollektionen "Swiss".
Man kan säga att detta lack är ett blågrönt skimmer lack och det är underbart att titta på!
Men det är super svårt att få en bra bild på detta lack, iallafall på flaskan.
Det var enkelt att måla med och det finns inget att klaga på! :)
Så här ser flaskan ut:
Så här ser lacket ut på naglarna:
Visst är det vackert!
Glöm inte att delta i hösttävlingen!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag undrar i fall du skulle kunna göra reklam för min blogg?

Nagelkul.wordpress.com

Mvh jennie

2011-08-20 @ 23:58:59
URL: http://Nagelkul.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0