Different Water Marble Designs!

Hej,
sitter hemma och gör lite olika water marble designer!
Tänkte visa er 3 st olika designer på lösnaglar!
Jag tycker det är MYCKET enklare att göra på lösnaglar, för på sina egna naglar blir det så kladdigt!
Design nr.1
Denna design är har färgerna rosa,grön,lite blå och gul!
Påminner mig om isglassen Twister(iallafall förpackningen till glassen)
Design nr. 2
Denna design är lite mer rockig!
Designen har färgerna vit,mörk lila och ljus röd.
Synd nog blev det lite kladdigt på några ställen!
Om ni undrar varför lösnageln ser så KORT ut så här det därför jag klippte den LITE för mycket! ;)
Design nr. 3
Denna design har jag gjort för länge sedan men jag tror inte jag visat er den?
Det är som en blomma i mitten vilket jag älskar! Så snyggt! :)
Har nog använt ganska många färger men vet inte riktigt vilka(det var ju så länge sedan!)
Här kommer ordningen på vilken design jag gillar mest:
Design nr. 3
Design nr. 2
Design nr. 1
Bloggar mer efter träningen!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0