Månadens Tips: Augusti

Hej,vi vann fotbolls matchen med 6-3, hahha fick bara lov att skiva det!
Bra jobbat tjejer! :D
Men nu blir det månadens tips!
Eftersom jag har tipsat om tävlingar,appar och hemsidor tänkte jag att
denna månad kunde jag tipsa om suveräna youtube kanaler som handlar såklart om naglar!
Jag kommer skriva om 5 st kanaler och visa några videoklipp!
Kom ihåg att ArtNail också har en youtube kanal!
Klicka HÄR för att komma till kanalen!
En direktlänk till kanalen finns också i menyn under LÄNKAR.
1. Den första kanalen jag tänkte tipsa om är Cutepolish!
Hon gör så snygga designer som ser så svårt ut att göra,
men det är så enkelt!
Tror det är den bästa kanal om man gillar snygga men enkla nageldesigner!
Här är två av mina favo-video från Cutepolish(har gjort båda designerna och visat er!):
2.
Andra kanalen är SimpleLittlePleasues och hon är expert på Water Marble!
Men hon gör ju också andra saker förutom water marble!
Det var genom att kolla på hennes videos som jag lärde mig att göra water marble!
Svårt som f*n i början men tillslut lär man sig!
Hon har dessutom en blogg som jag följer och älskar!
Bloggen heter MySimpleLittlePleasures och den tycker jag ni ska besöka!
Om man söker på "water marble" på youtube är det detta klipp som kommer upp först, vet också att detta klipp har varit med på tv! Hon är mästare på water marble! ;D
Här är ett annat water marble klipp:
3. Tredje kanalen heter ilovemylongnails och hon gör allt möjligt!
Water marble,folie naglar,nail art,needle drag,konad m.m
Jag gillar verkligen hennes tutorials och hennes engelska dialekt! :)
Hon har jättelånga naglar, beundrar henne hur man kan ha så långa naglar utan att bryta dom, även om jag aldrig skulle vilja ha så långa naglar...
Här är ett klipp på super gulliga folie naglar:
Här är också ett klipp jag gillar:
4. IhaveACupcake är den fjärde kanalen jag tipsar om och guuud vad duktig hon är!
Vill bli lika duktig som hon och man blir så inspirerad!
Hon har inte så långa naglar så designerna hon gör är bra för dom som har korta naglar!
Om ni vill göra seriefigurer/personer som Smurfarna,Katy Perry,True blod,Phineas and Ferb,Angry Birds m.m så är det den kanalen ni ska kolla på!
Här är ett klipp hur man gör Angry Birds figurerna:
Är ni sugna på ananas? Gör då denna design:

5. Sista kanalen är LOVE4NAILS.
Hon gör så snygga designer! Hon är väl den som gör dom mest komplicerade designerna men det blir så snyggt!
Det ser jätte svårt ut men om man kollar på hela videon så är det ganska enkelt!
Det är ett MÅSTE för dom som gillar naglar att besöka hennes youtube kanal!
Men det är lite svårare för oss med korta naglar att göra designerna hon gör!
Här är mitt favo-klipp(ska försöka någon dag att göra denna design!):
Om ni kollar på detta klipp ser ni hur duktig hon är!:
Det var väl alla mina tips för denna gång...!
Månadens tips är tillbaka nästa månad!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0