Nail Foils-Matte Nails

Hej, vet ni vad jag gjorde i helgen?
I fredags åkte jag och min familj ca. 80 mil ner till Kalmar.
Det tog ca. 8 timmar för vi bor i Dalarna!
Ni har ju inte märkt att jag varit borta efter som jag gjort ganska många tidsinställa
inlägg(älskar att man kan göra så)!
Vi kom ganska sent fram till Kalmar i fredags och sedan nästa dag(lördag) åkte vi 80 mil hem igen!
Orsaken varför vi åkte så var för vi hämtade en ny liten kattunge!
I Juli misste vi våran älskar katt Eiga(som var en orientaler) och vi saknar han så mkt att jag nästan inte kan prata om honom utan att gråta! Vi har också en till katt som heter Jerry(han är en siames).
Eftersom Jerry blev själv efter Eiga´s bortgång tyckte vi att han måste få en liten kompis och vi kunde inte klara oss utan en till katt! Därför åkte vi ner och köpte en ny orientaler som vi döpt Lexus och är ca. 14 veckor!
Så mkt tid kommer gå till den nya kattungen så det är därför det ibland inte blir så många inlägg skrivna!
Så här ser lila Lexus ut, visst är han så söt! :D
Men nu återgår vi till naglar som denna blogg handlar om ;)
Gjorde ikväll en desigen där halva nagel fick ha nagelfolie och den andra halvan fick vara matt!
Övergången mellan folien och det matta drog jag ett guldigt steck men Depend Art Liner.
Använde denna folien och nagellacket, Rosie & Roses nr. 402:
Så här blev det(För att få det matt använde jag Matte Magic från China Glaze!):
Blev inte 100% nöjd men det blev ok!
Nu ska jag gå och lägga mig och så bloggar jag mer imorgon!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån är dem här folien köpt? :)

2011-08-31 @ 23:18:02

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0