O.P.I- Congeniality is my middle name

Hej, här kommer andra nagellacket från Miss Universe kollektionen!
Nagellacket heter Congeniality is my middle name (och jag kommer aldrig kunna stava "Congeniality" rätt utan att kolla på nagellacks flaskan!)
Jag är inte riktigt förtjust i det, kanske för jag är lite trött på mörkrosa färger!
Detta nagellack liknar också O.P.I-The one that got away från Katy Perry´s kollektion!
Formulan är ok, de är inget speciellt med det!
Hade önskat att det var lite enklare att få det jämnare!
Vad tycker ni om detta lack?
Just nu gillar jag inte färgen men det kommer nog ändras...!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: dantiii ❤ danti.blogg.se

Hej! Om du vill kan jag göra en gratis blogg design åt dig! :D Det är bara att kommentera min blogg om du är intresserad :)

2011-08-26 @ 19:54:17
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0