Party Nails

Hej,sa ju att jag skulle åka på fest och blogga lite senare.
Nu har klockan passerat 1.00 och jag är hemma, trodde verkligen inte att jag skulle vara kvar så länge.
Jag trodde festen skulle börja kl.18.00 men när klockan var ca. 16.30 sa mina föräldrar att det börjar kl.17.00,
så jag hade typ 15min på mig att göra mina naglar och byta om.
Så denna design är inte helt lyckad, hann inte riktigt göra den så snygg som jag hade velat...men men...
Det är mest bara att göra lite linjer hit och dit, man får använda fantasin!
Detta är vad jag använde:
*Color Club- Snow Queen:som grundfärg
*Depend- Art Liner Gult(ser ut som guld):som linjer
*Depend- Art Liner Grå:som linjer
Så här blev designen:
Har upptäck att jag inte är så duktig att göra designer på höger hand när man ska måla med vänster...
Måste verkligen träna på det!
Bloggar mer idag(fast först måste jag sova i några timmar), är sjukt trött!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0