Response to question:

Filippa om Second Day: Vera Valenti nr. 31:
Jag har nog 5 st sådana som är köpta i spanien.
jag måste dock ha ett rejält lager med topcoat för att inte färgen ska flagna bort direkt...
vart har du köpt dina? :D

Svar: Förstår varför du behöver ett rejält lager med topcoat!
Färgen flagnar bort direkt annars!
Som jag berättade tidigare så här dom här nagellacken köpta i Frankrike, Nice på en marknad och kostade 25kr/st.
Det var mina föräldrar som köpte dom åt mig.

Är det någon mer än mig och Filippa som har Vera Valenti nagellack hemma?

-Annie-

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha, det är det enda som är dåligt med dem. men jag betalade inte mer än 7 kr/st för mina!!! :O

2011-08-07 @ 23:36:33
URL: http://dagensnagel.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0