Rihanna Smily Nails

Hej, tänkte göra denna roligt design som Rihanna har haft på sina naglar.
Det ända skillnaden är kanske gulfärgen jag använder plus att jag kommer bara göra glada smily(sar), jag vill ju inte ha ledsna eller sura sådana på mina naglar!
Man börjar med att måla grundfärgen. När det torkat gör man två prickar som ska föreställa ögon.
Till sist är det bara att gör ett streck(som är böjt) som ska förställa munnen!
Använde allt detta:
* Depend- nr. 035 = Grundfärg
*Depend- Art Liner = Munnen
*Rosie & Roses- nr. 418 och en totting tool = Ögon
tp://artnail.blogg.se/images/2011/img_7129_160709618.jpg" alt="" />
Så här blev designen:
Jag ursäktar för mina smutsiga och lila naglar :/
Det är roligt att ha denna design på sina naglar för man blir så glad!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0