Tiger

Hej, kom på att jag gör nästan aldrig mönster som har med djur att göra(förutom påfågels designen...)
Jag gör aldrig zebra eller leopard mönster men idag bestämde jag mig för att göra en snygg tiger designen!
Designen ser mycket bättre ut i verkligheten för det är lite svårt att få naglar bra på kort!
Det är iallafall en super enkel design!
Börja med att välja färgerna röd,orange och gul.
"Dutta med en svampt" lite överallt på naglen och variera och blanda färgerna.
När det har torkat är det bara att göra svarta streck lite överallt på nageln!
Enkelt va?
Snyggt blir det ju också! :)
Bloggar mer ikväll eller i eftermiddag!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Förlåt om jag kommer med en dagens fråga kommentar, vill egentligen inte skicka ut sånna här, men måste verkligen ha svar på den, och det tar ju bara en minut att fixa det. :) så snälla gå in och svara på den. :)

vill du göra ett bloglovin byte? så har du garanterat en till som kommer att läsa din blogg dagligen. :D

Vill du dock ha en chans att vinna dagens blogg tävling? jag har ungefär 200 - 400 unika besökare dagligen på en cirak 8 veckors gammal blogg. :)

Har du haft en bra dag hitils då? :) KRAM

2011-08-25 @ 16:51:32
URL: http://xtio.nu

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0