Trying Out Different Colors

Hej, har haft fullt upp idag, eller jag har egentligen fullt upp varje dag...

Men tänkte iallafall visa er folie naglarna jag gjorde idag! Äntligen har jag lärt mig och fattat hur man ska få till folie naglar!

Jag använde samma folie mönster på varje finger ,men skillnaden är att jag har olika nagellack under folien! Så om man har ett rött nagellack som grundfärg blir designen röd på vissa ställen!

Allt beror på vilken grundfärg man har helt enkelt!

Det är denna folie jag använder på varje nagel:

Detta är GRUNDFÄRG jag använde på varje nagel och ni ser på bilderna att resultatet blir olika för varje ny färg jag använder:

Lillfinger: Guld

Ringfinger: Mörkblå

Långfinger: Röd

Pekfinger: Vit

Tumme: Ingen färg alls, min naturliga nagel.

 

 

Här ser ni hur det blir beroende på vilken färg man har som grundfärg:

 

Min favorit är långfingret som fick grundfärgen röd! Tyckte det såg snyggast ut!

Vilken var eran favorit?

 

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0