Pretty design!

Hej, här kommer en design som kommer göra dina naglar lite snyggare i höst!
Gjorde denna design för några dagar sedan när jag fortfarande hade alla naglar långa...
Jag gjorde "steg för steg " genom bilder så ni kan göra samma sak!
Såklart kan ni använda vilka färger som helst, men jag valde rosa,svart och vitt!
Så här ser designen ut:
1.Börja med att måla en grundfärg, jag valde rosa!:
2. Gör en stor prick i mitten(av nageln), jag valde att pricken skulle vara vit:
3. Gör fyra streck exakt som på bilden! Jag valde att stecken skulle vara svarta!:
4. Fyll i svart(eller den färgen du val att stecken skulle ha) inom stecken:
5. Använde en totting dool för att göra små prickar på stecken mellan det rosa och det svarta "övergångarna".
Jag valde att prickarna skulle vara vita, precis som den stora pricken in mitten!
6. Till sist är det bara att göra en liten svart prick i mitten av de stora!
Nu är designen färdig! Enkelt va??
Glöm ej att ha ett lager med topcoat så designen håller sig fin längre!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0