VS Turquoise Metallic


Det är nagellacken på bilden som tävlar mot varandra idag.
Vänster: H&M- Aqua
Höger: Sinful Colors- Gorgeous

Här är en liten bättre bild på hur nagellacken ser ut:

Så här ser nagellacken ut på naglarna:


Dom båda är väldigt fina och jag tycker båda nästan är lite tukors metalliska!

Sinful Colors- Gorgeous:
Denna snygga turkosa färg är mörkare än "Aqua" och man kan nästan se lite grönt skimmer vilket jag verkligen gillar!
Formulan är lite tunn men det täcker nästan direkt. Jag trycker 2lager blir perfekt.
I flaskan är det 15ml och jag tror det kostade ca. 60kr så man får ju mycket nagellack för pengarna!
Det dåliga är att detta nagellack är ju svårare att få tag på än Aqua(som kommer från H&M!) eftersom jag tror inte många säljer märket Sinful Colors i Sverige.

H&M- Aqua:
Denna turkosa färg är ljusare än "Gorgeous" och inte lite glansig,vilket´jag saknar.
Formulan är ganska tjock så jag behövde bara ett lager vilket är ju bra!
Denna formulan är mycket bättre än "Gorgeous" och enklare att få jämt!
Kostade bara 29kr och är helt klart värt pengarna.
























Motivering:
Det var inte mycket som skillde dessa nagellack men jag gillar att Gorgeous är mörkare och glansigare.
Jag är just nu mest suger på glansiga lack så det var varför den vann!
Men båda färgerna är sjukt snygga!


-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0