You know how much I love pink!

Hej, idag kände jag för något riktigt tjejig och valde att göra en design med grundfärgen...Rosa!
Började att måla 3 lager med  MNY(Maybelline New York),
tyvärr ser jag inte vad färgen heter men det är en rosa glittrig färg!
Sedan gjorde jag svarta "zebra ränder"(eller vad man kaller det!).
Ovanför(eller varför inte nedanför?) varje svart linje gjorde jag tre små vita prickar.
Sedan är det klart!
Enkelt och det går fort att göra!
Så här ser den rosa färgen ut:
Så här blev designen:
Nu ska jag på bio men jag bloggar mer när jag kommit tillbaka!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Nadja

Känner mig jättetjatig, men kan du inte berätta mer om foliekitet? Behöver inte göra ett helt inlägg, om du inte vill, du kan skriva i min blogg. Hittat en sida nu där det kostar cirkus 250:- och jag funderar på att beställa. Samtidigt känns det så meningslöst att slänga ut 250 spänn om jag sedan blir besviken liksom. Var du nöjd med grejerna? Hur länge räcker adhesiven? Var det svårt att få till det så att det blev bra? Är det värt pengarna?

Tack för hjälpen!

2011-08-31 @ 18:12:19
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: saggos

snygg basfärg!

2011-08-31 @ 18:28:58
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0