Depend nr. 283

Hej, vi fortsätter väl att beta av Depends Julkollektion Sparkling Colours!
Nu kommer ett väldigt fint kassiskt rött nagllack!
Jag målade naglarna på min syster om ni undrar! ;)
Det som gör detta nagellack intressant är att det inte bara är rött, det innehåller små små glitter bitar!
Jag lyckades inte fånga glittret så bra på bild, synd nog! :/
Min syster sa något som jag tycker stämmer: Detta är O.P.I klass!
Alltså att nagellacks kunde lika gärna varit från O.P.I!
Formulan var suverän och jag behövde bara ett lager!
Detta är ett fint rött nagellack med lite glitter i!
Jag ger detta nagellack 4/5 poäng!
Finns inget negativt att säga om detta nagellack!
Men för att få full pott ville jag ha en mer "wow-känsla"!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0