Depend- nr. 286

Hej, är hemma från skolan idag. Mår verkligen inte bra, jag är jätte yr och trött!
Jag borde väl inte måla naglarna men man blir bara ännu tröttare om man ligger och sover!
Jag testade Depend nr. 286 som kommer från julkollektionen. Måste fråga er, visst har väl Depends julkollektion inte kommit ut i affärerna ännu?
Det är inte ett vitt nagellack och inte ett grått, det är någonstans mittemellan!
Jag skulle nog beskriva det "smutsvitt med skimmer i". Fast när jag målade det på naglarna såg jag inget skimmer, bara i flaskan! Men det är riktigt vacket! Jag gillar att det inte är kritvitt, det är perfekt som det är!
Detta tycker jag ni borde köpa(när det komer ut i butik...?) för formulan var bra och täckte efter 2 lager!
När det tar slut kommer jag definitivt köpa det igen!
Flaskan+naglarna:
Naglarna:
Jag ger nagellacket 4.5/5 poäng!
Dom nagellacken som jag hunnit testa från julkollektionen är ju riktiga toppen färger! :D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0