French Manicure: Minnie nail art

Hej, det blev en gullig fransk manikyr ikväll!
Jag blev inpirerad av Mimmi/Minnie.
Jag började med att måla tipparna röda,
efter det målade jag ett lager glitter över det röda för att göra tipparna lite roligare! ;)
Jag gjorde sedan vita prickar och tillslut en svart rosett på varje nagel.
Det blev gulligt men lite töntigt... ;)
Kameran är på laddning så jag fick ännu en gång ta kort med min mobil.
Jag skäms bokstavligen hur dåligt bilderna blev, I´m really sorry! :(
Poäng: 3/5
Ni får även ursäkta mina mörka nagelband, dom blev så när jag tog bort nagellack jag hade innan!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan du inte visa dina naglar "nakna"?

Du är jätteduktig!

2011-12-19 @ 21:34:34

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0