French Manicure: Pink with black

Hej, jag är så avis på Bella! Hon är här just nu och jag har målat en design på henne!
Hon har perfekta naglar,nagelband och fingrar! Kolla på första bilden lixom! Man kan inte få mer perfeka naglar än henne!
Jag är i alla fall väldigt nöjd med designen som jag gjorde på henne!
Det blev en fransk manikyr med rosa tippar! Gjorde sedan svarta streck och svarta prickar!
Men eftersom hon har så bra naglar är det enkelt att få till en design!
I love it! <3
Poäng: 5/5!
Bella tyckte denna design blev "fabulous" och jag håller med! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Daniella :D

i love bellas nails!

Men dina ar lika fina! :D

2011-12-10 @ 01:47:09
Postat av: Filippa

Snyggt! vad använde du för basfärg under den rosa manikyren? :D

2011-12-12 @ 14:59:44
URL: http://nagelapa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0