Handcreme

Hej, nu när det börjar bli vinter och kall så måste man smörja sina händer!
Annars kommer händerna blir jättetorra och frasiga!
Så glöm nu inte det, för vill man ha snygga naglar ska man även ha snygga händer!
Ett tips från mig:
Jag använder Miramar- Handcreme som jag tycker funkar bra!
Är återfuktande,innehåller E-vitamin och vårdande mandelolja!

Ni får inte heller glömma att använda nagelbandscreme/olja!
Jag använder då Sally Hansen-Cuticle+nail oil och Depend- Nagelbandscreme!

Har ni inte någon handcreme,nagelbandscreme/olja tycker jag att ni borde åka till affären och köpa det! :)
För det är viktigt för händerna och naglarna!

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0