Läsarnaglar: Sandra

Hej, idag skickade Sandra in två bilder på en design där jag har varit "inspirationskällan"! :)
Hon har gjort designen "I wish the world was green", fast istället för grön har hon använd röd! :D
Jag måste säga att hennes design blev ju jättesnygg!

Min design:

Sandras design:



Sandra har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka henne! :/
Men tack så hemskt mycket Sandra för du mejlade in! Jag blir superglad när någon gör det! :D
Så alla ni andra, gör samma sak som Sandra!
Mejla någon/några bild på era snygga naglar till [email protected]! :)

-Annie-


Kommentarer
Postat av: julia

så fint :D!

2011-12-28 @ 00:11:50
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0