Månadens Tips: December

 

(TIDSINSTÄLLT INLÄGG)
Hej, har ni glöm bort Månadens tips?
Haha, denna månaden väntade jag med Månadens tips till nästan månaden var över... ;)
Men nu är Månadens tips äntligen publicerad, jippi! :D
Denna gång handlar det om vad man ska ha för naglarna på nyår, som är imorgon!
Vi börjar med glitterlack, för det passar ju verkligen perfekt till nyår!

1. China Glaze- Skyscraper
Jag älskar detta blåa glittriga nagellacket! Är så glad att jag köpte det! :D
2. O.P.I- Crown me Already
Lånade nagellacket av Bella i somrades och testade! Jag blev riktigt imponerad!
Måste skaffa mig det någon gång!:
3. O.P.I- Rainbow Conntection
Jag äger ännu inte detta nagellack men nu när jag är i Miami ska jag såklart köpa det(om jag hittar det)!
Nagellacket är så underbar, jag är helt förälskad i det!

4. H&M- Confetti KissesDetta nagellack är väldigt fint och billigt! Bara 20 kr på H&M!Jag älskar dom stora silvriga glitterbitarna, perfekt till att ha som layering-lack!
5. Isadora- Black Galaxy'Ett av Isadoras hypade nagellack ever? Det ser väldigt snyggt ut, fast jag äger det inte.Ser så snyggt ut med det svarta mixat med holografiskt glitter.Skulle vara snyggt på naglarna vid nyår!Påminner om Lumene- Cosmic Girl och E.l.f-Metal Madness
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu blir det vad man ska ha för design vid nyår!1. Minx/folie/nail strickersMatcha din nyårs outfit med snygga naglar. Minx/folie/nail stickers är perfekt till nyår om man inte vill måla någon design själv eller t.ex inte har så mycket tid! :)Jag har ju själv ett foliekit och då finns det en guldfolie som skulle passa perfekt!:
2. Jag gjorde cocktail glas på mina naglar för ett tag sedan, det är ju roligt att ha på naglarna vid nyår:
3. En fin design som påminner mig lite om raketer... ;) :

 


4. Bella hade denna på sig design när vi åkte på Depend visningen, och jag tycker den är riktigt snygg!

Jag gillar verkligen mixen mellan glittret och prickarna:



5. Emilia har gjort en supersnygg design som passar väldigt bra till nyår:



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu återstår 5 st tutorials som jag hoppas att ni gillar: 


1. Ganska coolt... ska nog försöka men det ser ganska komplicerat ut, i alla fall med klockan! ;)


2. En vacker glitter design:

3. En bra ide är ju att skriva "2012" på naglarna som denna tjej gjort(fast hon skrev 2010 men ni kan ju skriva 2012):
4. Kolla in denna glammiga design, väldigt vackert(och enkelt?):

5. Denna design var ju sjukt vacker, gjord av min favorit "kanal" på youtube: Love4Nails
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag hoppas verkligen ni gillade det och fick lite inspiration inför nyår! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Jag har både Rainbow Connection och Black Galaxy!

Båda är ruskigt fina, även fast mitt hjärta klappar lite mer för RC :)

2011-12-30 @ 13:29:01
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kunde tyvärr inte se alla bilder, men black galaxy har jag, riktigt fint!

Gillar verkligen den delade designen som är silver och svart, den som påminner om raketer :) och jag älskar den bella hade på visningen, så fint! :D

2011-12-30 @ 20:53:51
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag älskar också Love4nails! Brukar sitta och leta inspiration på hennes chanel. Kolla gärna in min blogg, bloggar mycket om naglar där då jag varit nagelfantast i några år nu;)

2012-01-04 @ 12:44:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

Jag älskar också Love4nails! Brukar sitta och leta inspiration på hennes chanel. Kolla gärna in min blogg, bloggar mycket om naglar där då jag varit nagelfantast i några år nu;)

2012-01-04 @ 12:45:06
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0