NOTD: Brown & white

Hej, jag bestämde mig för att göra en design på Depend nr. 290 som jag nyss testade!
Det blev en design med "marble(drag)" tekniken!
Längst ner i detta inlägg finns det en tutorial som visar hur jag gör!
Jag tänkte det vita skulle föreställa hjärtan men det ser inte riktigt ut som det...
Men jag tycker det blev helt ok!
Jag använde:
*Depend- nr. 290
*Depend- 031
*Nål
Designen:
Här är en tutorial på hur du gör:
Jag tyckte det blev coolt! Även om det inte ser ut som hjärtan!
Poäng: 3/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Bondmoran

Åh, DET gillade jag!! Supersnyggt verkligen! Jag testade för ett tag sedan att göra en marble med den tekniken men det blev inte alls så bra som jag tänkte det skulle bli. (inte hjärtan dock utan någon swirl-aktig historia...



Men detta ska jag testa!



Kramar

/Bondmoran

2011-12-06 @ 12:12:11
URL: http://www.bondmoran.nu
Postat av: Jessica

Måste testa detta någon gång! Väldigt fint ju :D

2011-12-06 @ 18:08:54
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0