Response to question:

Anonym om A small package from Nelly.com:

Vart finns det att köpa? :) har kollat på nelly, men det finns inte där. Blev sugen på att köpa sånt jag också :)

 

Svar: Synd nog verkar det som Nelly har slut på kitet/inte säljer det längre.

Men jag vet att Amazon har förut sålt kitet, men jag hittar inte det där heller!

Jag tycker att du ska hålla utkik på Nelly och se om dom börjar sälja det igen!

För kitet är absolut värt att äga! :)

Jag hoppas du får tag på det tillslut!



-Annie-



Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

De har haft Rios kit på ellos.se också, så kolla där ifall de fortfarande finns. Jag köpte mina första two-way-pennor därifrån, och i våras hade de även foils :)

2011-12-23 @ 16:30:34
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0