Response to question:

Anonym om MELLANDAGSREA- NAGELGIGANTEN:

Vilken slags lösnagel tipp rekommenderar du? genomskinlig eller vit? Vill gärna ha en som täcker hela nageln och är lagom lång.

Svar: Jag antar att du menar lösnaglar, inte tippar? För tippar använder man väl när man gör gele/akryl naglar(alltså någon slags förlängning)
Om det är lösnaglar du menar skulle jag rekomendera Depends lösnaglar.
Dom har inte några superlånga lösnaglar så därför kan jag inte använda det, för mina egna naglar är för långa! ;)
Men Depend har lagom långa och det står på förpackningarna vilken storlek och vilken form lösnaglarna är!
Dom erbjuder vita lösnaglar, fransk manikyr eller lösnaglar med design!


Om det är så att du menar tippar så brukar jag även köpa dem från Depend.
Dom har ett kit med 100st tippar som är till för Depend-gele kit.
Jag brukar köpa tippar för att testa nya designer på dom! Tippar kan man klippa till den längd man vill ha och jag rekomenderar vita. Men det är ju själv man man tycker(!), genomskinliga kan säkert också vara bra! :)
p.s Depend säljer även genomskinligga tippar!



Hoppas du hittar lösnaglar som du gillar! :D

-Annie- 


Kommentarer
Postat av: Anonym

La ihop vad som krävdes för UV naglar med lampa osv, det gick på 800kr. Funderar på att testa denna istället: http://www.depend.se/Product.asp?PageNumber=6&Product_Id=260 .

Vet du om man kan måla på vanligt lack över gelenaglarna, och även att ta bort det utan att ta bort gelen?

2011-12-27 @ 18:44:00
Postat av: Rima

hej har du sett dem vita eller genomskinliga tipparna ifrån depend i nån affär? jag har letat i många affärer men hittar bara dem naturligt-färgade.

2011-12-27 @ 22:13:38
URL: http://rimamathilda.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0