response to question:

Jullan Svensson om Looking for an angel:
Sjukt snyggt !
Skulle vara kul om du kunde visa hur du gjorde eller någon annan design :)
Svar: Tack så mkt! Tyckte själv att det blev jätte bra! :D
Jag lovar att göra en bild tutorial ikväll på hur jag gjorde designen!
Så håll utkikt! :)

Ellinor om Looking for an angel:
Hur gammal är din syster? :)

Skitsnyggt :d
Svar: Jag och min syster är tvillingar! Vi är 14 år men om ca en månad, 9 januari fyller i 15 år! :)

Tack så mkt! Desigen blev lyckad! ;)



-Annie-




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, va roligt att ha en tvilling syster! Är hon lika intresserad av naglar som du? Kunde du inte lägga ut en bild på er två så skulle man se om ni liknar?:D (Om du vill alltså:)

2011-12-02 @ 18:46:23
Postat av: elin

Vad kul, jag älskar också att hålla på med naglar och har även jag en tvilling syster ;)

Fyller 16 i juni ;) Hehe

2011-12-02 @ 21:00:59
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jag har också en tvillingsyster och vi båda gillar att hålla på med naglar! Vi fyllde 18 i somras :)

2011-12-03 @ 19:46:29
URL: http://whereweare.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0