First Day: Sinful Colors Dream On

Hej, första nagellacket som jag visar er kommer från Sinful Colors och heter Dream On!
Det är super svårt att få en rättvis bild på detta nagellack bara för det är MYCKET mörkare i verkligheten.
Men på bild blir det ljusare!
Det coola med detta lack är att det blir matt efter en stund,
utan att jag har haft på Matte magic!
Och nagellacket ser inte matt ut i flaskan, så man får en roligt liten överaskning!
Jag hade bara på ett lager så det blir lite genomskinligt, så två lager rekomenderas!
Så här ser flaskan ut:
Och så här ser lacket ut på naglarna!:
Gillar verkligen den rosa färgen, men som sagt:
ett lager till hade gjort att det blivit mer täckande och nagellacket är mycket mörkare i verkligheten!
Jag tror mamma sa att de kostade ca 60-70kr.
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0