Kicks

Hej,
nu tänkte jag visa er vad jag köpte på Kicks!
Det var fullt av rea men inte på O.P.I nagellack förutom 2st(kan ju vara mer rea på O.P.I på andra kicks butiker!?)
Dom 2 O.P.I nagellacken som det var rea på var en
rödfärg som jag nästan hade så den köpte jag inte,
men det fanns en så snygg rosa färg som jag inte hade som jag blev förälskad i!
Så jag köpte det rosa nagellacket! ;)
Det var halva priset så det kostade 75kr istället för 150kr(vilket fynd!)
Färgen heter:
O.P.I-Pink Flamenco
Färgen ser ut så här:
Jag köpte också 2st Sally Hansen produkter!
Den ena produkten är "Diamond Strenght-Diamond Shine/Base & Top Coat"
Det är bas och toplack som "förseglar nagelytan och lämnar ett jämt diamanthårt skikt"
Så man kan använda det till både bas och top lack!
Det var 70% rabatt så det kostade 32kr istället för 105kr!
Snacka om att spara pengar!
Så här ser produkten ut:
Den andra produkten är "Diamond Strenght-Cuticle+Nail Oil"
"Den ska återfukta torra nagelband och naglar på djupet med maximal fuktighet för att ge starka,hårdare,välmående nagelband och naglar"
Det var också 70% så det kostade 32kr istället för 105kr!
Så här ser produkten ut:
Jag säger bara:
SKYNDA ER TILL TILL NÄRMASTE KICKS BUTIK FÖR DOM HAR REA!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0