Månadens Tips: Juli


Hej,
denna månad tänkte jag tipsa om Giveaway´s!
Alla giveaway´s kommer från personer som inte bor i Sverige,
men alla giveaway´s som jag presenterar i detta inlägg är öppna för oss som bor i Sverige!

1. DAY 1 - Deborah Lippman giveaway

KonadNails fyller 1 år och ska ha ett giveaway maraton!
Första dagen på maratonet tävlar hon ut ett Deborah Lippman nagellack!
Nagellacket är riktigt snyggt och man förstår varför det heter "Happy Birthday"!
Klicka HÄR för att komma till giveaway´n
Giveaway´n slutar den 30 Juli
Nagellacket ser ut så här:


2. DAY 2 - Glitter Gal giveaway

Denna giveaway´n kommer också från KonadNails
och är en del av hennes giveaway maraton!
Denna gång kan man vinna 2st nagellack från Glitter Gal!
Klicka HÄR för att komma till giveaway´n!
Sista chansen att delta är den 31 Juli!

Så här ser nagellacken ut:

3.
Eftersom
jag lägger upp måndens tips idag kommer jag inte típsa er om KonadNails
andra tävlingar i hennes maraton!
Så därför får ni besöka hennes hemsida varje dag och
 se om en ny giveaway har kommit upp!
Här är hennes "schema" på hennes olika giveaways!:

Day 1
- Deborah Lippman giveaway

Day 2
- Glitter Gal giveaway

Day 3
- picture polish giveaway

Day 4
- Essie giveaway

Day 5-
Apothica giveaway

Day 6
- UNIQSO giveaway



4. The TraceFace Philes 500 Followers Giveaway

Denna giveaway kommer från The Trace Face Philes
och man kan vinna en kollektion från Nicole by OPI!
Det kommer finnas 2 vinnare!
Ena kommer vinna Nicole by OPI Justin Bieber collection (14nagellack)
och den andra vinnaren kommer vinna
Nicole by OPI Target Exclusive Spring 2011 collection (12nagellack)
Ganska sjukt att man kan vinna så många nagellack och dom kommer ju från OPI!'
Klicka HÄR för att komma till tävlingen!
Tävlingen avslutas 22 Juli.

Så här ser nagellacken ut:


5. Giveaway-NailsByDesiré

Denna giveaway kommer från NailsByDesire
och man kan vinna ALLT som är på bilden+ ett nagellack från Make Up Store!
Riktigt bra priser måste jag säga!
Klicka HÄR för att komma till denna fantastiska giveaway!
Sista dagen att ha chansen att vara med är 7 Augusti!

Detta kan man vinna:


Jag tycker att dom här "5st" giveaways är/var dom enklaste att vara med i(många andra giveaways är komplicerade att delta i!) så därför tipsar jag bara om dom!


Hoppas ni tyckte månadens tips var ok!


-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0