Nail Polish

Hej, ville visa er några nagellack som köpt för länge sedan men inte har visat er!
Första nagellacket är från Depend och färgen är vit!
Har såklart inte nagellacket brevid mig så jag vet inte vilket nummer det är!
Tycker färgen är ganska enkel att måla men men jag har svårt att få alla naglar
jämna(så här det med alla vita färger!).
Så här ser flaskan ut:
Så här ser färgen ut på naglarna!(såklart råkade jag förstöra pekfingers nageln innan jag hann ta ett kort!):
Andra nagellacket är ett citrongult nagellack från Depend.
Älskar färgen men det är ett Jelly lack så man behöver många lager för att det ska täcka!
Men det går jätte bra att få det jämt på nageln!
Jag vet inte heller numret på detta nagellack.
Så här ser flaskan ut!:
Så här ser färgen ut på naglarna efter 2lager.
Sista nagellacket kommer från H&M och heter Aqua.
Det är en fin blåfärg, nästan turkos & metallisk.
Bra formula och resultatet blir alltid bra!
Så här ser flaskan ut!:
Så här ser nagellacket ut på naglarna!:
När jag vet numret på dom båda Depend nagellacken ska jag såklart skriva det!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: saggos

jag har ett tips på vs till dig för h&m aqualacket är jättelikt ett jag har från depend det är nr 247.

2011-07-27 @ 20:27:22
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0