Third Day: Vera Valenti nr. 2C

Idag valde jag ett orange/gult nagellack som kommer från Vera Valenti och har numret 2C.
Formulan är bra och det täcker ok.
Problemet var att jag började med ett underlack(Sally Hansen) och efter jag hade haft på
nagellacket så blev det knottrigt!
Det syns inte på bilderna eftersom det blev knottrigt efter ett tag!
Men detta nagellack är verkligen snyggt!
Så här ser flaskan ut:
Så här ser nagellacket ut på naglarna:
Haha, jag målade ganska dåligt och det blev ganska kladdigt men jag älskar färgen!
Kom ihåg att alltid ha ett underlack/basecoat när ni målar med gult och orange!
Fast man ska egentligen ha ett underlack/basecoat när man målar med vilken färg som helst annars kan man få missfärgade naglar!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0