VS O.P.I Purple/Pink


Det är nagellacken på bilden som tävlar mot varandra idag.
Vänster: O.P.I-The one that got away      Katy Perry Kollektion
Höger: O.P.I-Congeniality is my middle name         Miss Universe Kollektion


Här är en liten bättre bild på hur nagellacken ser ut:
  


Så här ser nagellacken ut på naglarna:

Båda nagellacken är helt sjukt vackra!
Man kan nästan inte se skillnad på dom!

OPI-Congeniality is my middle name: är lite mer täckande och mörkare än "The one that got away"
Den lutar mer mot lila än rosa och den är inte så glittrigt men det finns ändå skimmer!
Formulan är helt perfekt!
I sverige kostar dom 150kr men jag köpte den på ebay för ca40-50kr 

OPI-The one that got away: är otroligt snygg och lite ljusare än "Congeniality is my middle name"
Det finns mycket glitter i nagellacket och det gillar jag! Formulan är också perfekt!
Jag målde 1-2lager och det räcker, men ju mer lager desto mörkare blir nagellacket!
Det dåliga med OPI´s mini flaskor är att namnet inte står på flaskan,som det gör på dom stora flaskorna!
OPI´s mini flaskor säljs väl inte i Sverige?
Jag köpte mina på amazon men jag kommer inte ihåg vad jag betalade!



Bläddra ner för att se vinnaren!






'






























Motevering:Kunde inte bestämma mig vilket som är bäst för dom är så lika!
Älskar dom båda så dom båda får vara vinnare!

-Annie-



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0