Bella´s Choice

Hej,
för några dagar sedan träffades jag och mina kusiner.
Vi hade tävlingar och den som hade mest poäng när tävlingarna var slut vann!
Fast alla fick så påsar med lipgloss,mascara,bodysplash,ansiktsmask,örhängen,krämer m.m
Jag var den ena som fick ett nagellack och gissa om jag blev glad! ;D
Nagellacket är en fin turkosfärg och kommer från H&M(mitt första H&M nagellack)
Nagellackets namn är Bella´s Choice och kanske namnet är inspirerad av Bella Swan i Twilight serien?(det är ju "hennes typ av färg"
Det jag älskar med nagellacket är att det går så bra att få ut jämt på nageln.
Färgen liknar Mavala-Blue Curacao men denna färg är enklare att måla med!

Så här ser flaskan ut:


Så här ser färgen ut på naglarna:

Så här gulligt blev det när jag hade på lite glitter från O.P.I-Last Friday Night:





Förlåt ännu en gång att mina nagelband är så smutsiga!
Och mina händer är uttorkade eftersom idag har jag hållt på med mycket nagellacks remover!


-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0