Midsummer

Hej,
idag är det ju midsommarafton och tänkte visa er mina naglar!
Jag bestämde mig för att bara måla mina naglar med nagellack och inget mer!
Jag hade ingen inspiration att gör mönster.

Jag bestämde mig för en "grönguldig"färg som kommer från Orly och den har jag inte visat
er(hur den ser ut på nageln)

Nagellacket heter Orly-It's Not Rocket Science

Själv älskar jag denna gröna färg och tycker den är perfekt till midsommar!

Så här ser flaskan ut:

'

Och så här ser den ut på naglarna:






Glad midsommar allesammans! :D


-Annie-

 

 

p.s rösta gärna på den min gröna klänning i Nelly.com tävling!:

 

 

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM
tack för din röst<3

 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ett rhinestone hjul och ett set dotting tools blir 12kr i frakt. Även om du tar ett hjul till så blir det 12kr bara. Under hundra gram är alltid 12kr, det står oftast i annonserna vad det väger.

2011-06-25 @ 15:32:38
URL: http://emmysnailart.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0