Rosie & Roses

Hej, idag när jag kom hem hade mamma köpt en present till mig.
När jag öppnar presenten ramlar massor av nagellack ut, gissa om jag blev förvånad!
7st nagellack hade mamma köpt och dom kom från märket Rosie & Roses.
Har aldrig hört talats om märket förut men nagellacken är verkligen bra!
Dom kostade 39kr/st och det är dom helt klart värda!
Ett nagellack innehåller 10ml.
BILDERNA ÄR TAGNA MED MIN IPHONE OCH VISAR INTE NAGELLACKENS "RIKTIGA FÄRG".
Dessa färger fick jag:


Nr. 402 är en vacker blågrön färg men såklart syns det inte på bilden!
Nr. 405 är en snygg ljus lila färg som täcker bra!
Nr. 412 är en stark neon rosa färg.
Nr. 419 är en glittrig silverfärg.

Så här ser färgerna ut på naglarna:


Jag fick också dessa nagellack:

Nr.418 är ett svart nagellack med jätte mycket glitter i. Grymt snyggt! På bild ser det jätte fult ut men det är verkligen ett kol svart nagellack som GLITTRAR!
Nr.424 är jätte mörk vinrött/brunt nagellack men det syns inte på bild.
Nr. 406 är ett vinrött nagellack som skimrar och glittrar.

Så här ser färgerna ut på naglarna:


Är väldigt glad över denna present!
Tyckte alla färgerna var jätte snygga!

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0