Shopping

Hej, det har varit väldigt dåligt väder där jag bor, åska,bilxtar och regn
 så jag har inte kunna startat datorn förän nu!
Men jag tänkte visa vad jag handlade i turkiet.

Det fanns mycket billiga nagellack, typ för ca 8-10kr.
Det var inte superbra nagellack men dom funkar ok,
Det fanns också Mavala,Sally Hansen,Orly,Kiss,Brodway m.m som fanns på apotek.

Detta handlade jag:

Ett nagellack från Orkide Natty, vet inte vad färgen men det är en ljus glittrig grönfärg.
Det behövs ca 3-4 lager för att färgen ska täcka helt.
Det var ett billigt lack, ca 10KR

Köpte ett Sally Hansen nagellack till min kompis Bella
 Man använder det som baslack vid fransk manikyr.
Kostade ca 65kr
Synd att inte Sally Hansen är så känt i Sverige!


Köpte ett knallgrönt nagellack från Rapsodi.
Kostade ca 10kr
Helt ok lack men formulan är inte den bästa, men för det priset kan man ju inte det perfekta nagellack.
Jag är glad att jag köpte det, jag har typ inget riktigt grönt nagellack tidigare!

Detta är ett genomskinligt lack med vitt och rött glitter.
Detta var också ett billigt lack , ca 10-20kr
Snyggt att ha rött glitter ovanfå röda naglar!
Nagellacket kommer från Goldenlady.

Älskar detta gråa nagellack från Cecile, mitt första riktiga gråa nagellack som inte är metalisk grått.
Kostade ca 25-30kr
Man behöver ca 2-3 lager för att det ska bli täckande. 

Mitt första nagellack från Orly.
Detta är ett mörkare grönt glitternagellack som är väldigt täckande.
Kostade ca 100kr och jag är riktigt nöjd över köpet!

Hittade till min förvåning två st two way nail art pen i en liten butik.
Köpte färgerna rött och grönt och dom kostade ca 35kr/st
Är nöjd över detta köp, nu kan jag äntligen göra snygga jordgubbs naglar!


Köpte ett blått glitter som jag kan använda till olika designer.
Kostade ca 8kr.

Till sist köpte jag ett pack med "kuggar" som man sätter mellan tårna så när man målar
tånaglarna slipper det bli kladdigt och tårna inte gnuggas mot tånaglarna.
Ett efterlängtat köp kan jag säga!
Kostade ca 15kr


Tog bilderna vid poolen vid hotellet.
Haha, jag köpte ca 4 gröna nagellack och det behövdes verkligen!

Bloggar mer i morgon.

-Annie-


Kommentarer
Postat av: Siri

tihi jag har också ett sånt där grönt natty nagellack ;) tror iaf att det är likadant! :)

2011-06-08 @ 19:26:39
URL: http://sirisnaglar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0