Do you think I´m Tex-y?

Hej,
 satt och lekte lite med art nail pennor och då blev den här designen till.
Tänkte visa er steg för steg genom bilder hur man gör.
Jag använde dessa färger:

*Depend- Art LIner Guld,Svart och Vit
*O.P.I-Do you think I´m tex-y?
+China Glaze- Matte Magic (som inte syns på bild)



1. Börja med att måla en grundfärg som du vill ha,
jag valde O.P.I- Do you think I´m tex-y


2. Låt grundfärgen torka och sedan är det dax att göra svarta linjer.
Använde Depend-Art Liner Svart
Titta på bilden nedanför och gör exakt likadant:


3. Nu ska man göra två st vita linjer.
Jag använde Depend-Art Liner vit.
Titta på bilden nedanför och gör likadant:


4.Nu ska man göra dom guldiga linjerna.
Använde Depend-Art Liner Guld.
Titta på bilden nedanför och gör likadant:


5. Sista saken är att måla ett lager med Matte Magic som gör att designen blir matt.



Så här ser designen ut på alla naglar:



7

Bilderna är ganska suddiga för dom är tagna med min mobil men det får duga.
Måste börja använda min riktiga kamera!
 Men jag gillar denna design, tycker den är snygg.

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0