Månadens Tips: Juni


Hej,
måste ju publicera Månadens tips innan Juni är slut!
Denna månad tänkte jag tipsa om olika appar.
Jag har ju en iPhone så jag laddar ner apparna från Appstore men annars är det väl Android Market för Android mobiler?

Jag har hittat många nagelappar men nästan alla är tråkiga,konstiga eller på ett annat språk!
Dom apparna som jag presenterar i detta inlägg är inte så många men dom är helt ok!

Här kommer apparna:

*OPI-
 Denna app är O.P.I officiela app och är ganska intressant!
Det bästa med appen är att om du vill köpa ett O.P.I nagellack men vet inte vilket kan du gå in på appen och kolla hur färgen/färgerna se ut på naglarna!
Man kan också se vad dom har för kollektioner men synd nog fanns inte alla kollektioner med!
Appen är gratis och "ett måste" för alla O.P.I fans!
Så här ser O.P.I appen ut:

Källa: 

*Nail Polish from DailyGlow-
Inte den roligaste appen, men jag har knappt hållt på med den så den kanske blir roligare?
En app som man kanske håller på med om man har jätte tråkigt?(!)
En "tidsdödare" helt enkelt!
Men tänkte att någon kanske skulle uppskatta den.
Man håller på att ändra former på lösnaglar samt färg.
Finns inte något mer att säga om appen.
Ladda ner den och se om du tycker den är roligt!
Den är iallafall gratis!
Så här ser Nail Polish from DailyGlow appen ut:

Källa:


*Kicks-
Detta är kicks egna app så den handlar ju inte bara om naglar men jag bor ganska lång ifrån en kicks butik så där går jag in och läser om nyheter och då är bla. naglar med!
Ibland är det tips om
 *Ta 3st Mavala nagellack och betala 99kr 
*Nyheter från någon nagellacks kollektion.
*Bilder från pressvisningar:
 t.ex nyss var det bilder från O.P.I s kommande kollektion Touring America.
*20% på nagellack

Det är småsaker med ibland är det bra att veta och jag tycker det är roligt att läsa!
Appen är gratis och "ett måste" för smink älskare!
Så här ser Kicks appen ut:

Källa:

*Looks Nailz-
Detta är en riktigt rolig app som är inspirerande och alla som älskar nya och annorlunda designer borde gå in och kolla på!
Dom har många videos på olika designer som dom lagt upp på youtube men man kan se direkt i appen!
Tycker dom gör bra designer som man vill pröva själv.
Look Nailz heter appen men det är sminkmärket BarryM som nagellacken kommer ifrån och BarryM har också hand om appen!
Man kan också ladda ner gratis wallpapers därifrån(men det har inte med naglar att göra)
Appen är gratis och en av dom bästa nagelapparna som jag än så länge har hittat!
Så här ser Looks Nailz appen ut:

Källa:

*Nail Lover Lite-
En app där man väljer en nagelform,väljer nagellack, dekorationer m.m
Jag förstår mig inte riktigt på appen men jag vet om jag gjorde skulle jag tycka att den var jätte rolig!
Så dom som kan med den kommer nog uppskatta appen!
Appen är gratis och så här ser Nail Lover Lite appen ut:

Källa:



Detta var ju endast 5st appar men jag tycker ni ska gå in på Appstore eller Android Market och kolla in nagelappar!
Jag


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0