VS Black with Glitter


Det är nagellacken på bilden som tävlar mot varandra idag.
Vänster: Sally Hansen- Black Diamond nr.94
Höger: Rosie & Roses- Nr.418

Här är en liten bättre bild på hur nagellacken ser ut:


Så här ser nagellacken ut på naglarna:


Båda nagellacken är svarta och glittriga!
Men dom har olika egenskaper:

Sally Hansen:
Färgen är inte helt kolsvart,
 om man bara har ett lager är den nästan grå men med 2-3 lager blir den täckande!
Färgen har massa glitter i sig!
Älskar färgen för den har så hög kvalité och är så enkel att få ut på nageln!
(Visste ni att Sally Hansen är det största nagelmärket i USA?)
Pris: Ca 60-70kr
Jag köpte mitt/mina Sally Hansen nagellack på Ica Maxi för ett tag sedan!

Rosie & Roses:
Denna färg är kolsvart och glittret är jätte snyggt till det svarta!
Det täcker efter 1 lager men jag föredrar att ha 2 st lager!
Tycker färgen är riktigt snygg men jag fick ju den för ca.1-2 veckor sedan och jag tycker redan att nagellacket börjar blir "lite gammalt"!
Enkelt att applicera på nageln.
Pris: Ca 39kr


Bläddra ner för att se vinnaren!




































Motivering:
Sally Hansen i all ära men detta nagellack var snyggast!
Det finns inte något mer att säga!


-Annie-


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 07:34:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0