What´s the problem with me?

Hej, förlåt för jag inte ha gjort något inlägg. Varje gång jag gjort en ny design(minst 1 per dag)så tar jag aldrig bild på den för jag tycker den blev ful eller orkar inte ta en enkel bild! Jag fattar inte vad som är fel med mig? Jag har lixson ingen ork att fixa ett enkelt litet inlägg! Jag gör många designen men tar alltid bort dom från naglarna innan designen/nagellacken ens har torkat! Men jag SKA visa er 2 designen med water marble som jag trycker blev super snygga! Jag ska óckså visa er en snygg design med färgerna guld/orange. En sommrig och lite "vintage" design kommer också jag att visa er. Jag antar att det är lite brist på "motivation" för att ta steget och göra ett inlägg. Men det ska jag fixa, idag ska bloggen bli "back to normal". Det lovar jag. Men den är 00:08 så jag tänker först sova och sedan ta itu med bloggen! Nu har jag ju tid att blogga för i tisdags fick vi äntligen sommarlov. Lovar också att "Månadens tips" kommer snart att visas på bloggen. -Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0