J´adore O.P.I

Hej, idag har jag gjort en design som består av fransk manikyr men glitter och stenar!
Jag ville ha en stark färg längst ut på tippen, då blev en mörk lila/rosa nyans från O.P.I "The One That Got Away"                                                                    by Katy Perry.
Sedan blev det lite "tomt" så jag tog en glittrig, genomskinlig ljus-rosa färg som jag målade över den mörk rosa                                     tippen, lacket är också från O.P.I "Teenage Dream" by Katy Perry.
Enligt mig blev det perfekt!
På båda lill-fingren satte jag två rader med stenar/diamanter som var silvriga och mörk rosa.
Jag tyckte att designen behövde lite "BlingBling"
Ganska enkelt design men som blir väldigt snyggt!
Vänster: The One That Got Away  Höger: Teenage Dream
Vad tycks?
Jag ska till London i helgen och då ska jag köpa nya nagellack,lösnaglar,dekorationer m.m
Hoppas dom har en stort utbud av O.P.I nagellack och Sally Hansen, jag har ju blivit förälskad i dom nagellacken!
Som det heter på franska:
J´adore O.P.I et Sally Hansen
Jag hoppas jag hinner med ett till inlägg innan London(jag åker på lördag)
-Annie


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0