Poseidon

Hej, nu ligger jag här i min säng, jag har hög feber, har huvudvärk och är förkyld! Detta fick jag i slutet av våran London resa. Jag sa ju att jag skulle köpa olika nagel saker men det blev inte så mycket. Ungefär 6 nagellack och inget mer. Tyckte dom inte hade så stort utbud! Men i shoppingcentret Westfield fick jag manikyr av en tjej som jobbade för något nagelföretag, jag tyckte hon kunde gjort det mycket snyggare för jag såg ju att hon hade gjort andra saker som var 100x bättre, jag kan visa dom naglarna senare!
Här är två nagellack som jag köpte;
Dom kommer från LA Colors och var jätte billiga(jag skulle ha köpt fler men var visste inte om det skulle väga för mycket på planet hem)
Denna ljusa glitter blå färg heter "Treasure Island" och är mer som ett glitter lack, den inte så täckande så man behöver en färg under för att det ska bli en "effekt"
Detta nagellack är mer ett metallica blått nagellack och heter såklart "Metallic Blue".
Det är ett heltäckande nagellack!
Jag målade min systers naglar med dom här färgerna. Jag började med att måla några lager med Metallic Blue och när det hade torkat hade jag på Treasure Island.
Jag tyckte det blev helt ok.
Här är resultatet:
Vad tycks?
Fina färger till våren!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0