A long time ago...

Hej, för ett tag sedan fanns denna design på mina naglar,
skulle egentligen lagt upp denna design för någon vecka sedan men det fanns ingen tid till det.
Bilderna är tagna med min Iphone så det är inte så jätte bra kvalité.
Det är en väldigt enkel design.
Jag började med att måla två lager med Gold Sparkles som grundfärg.
Sedan målade jag snett ute på tippen med Metallic Blue och Treasure Island(se på bilden).
Jag drog en svart linje med Art Liner för att det ska se ut som man målar extremt bra(man lurar ögat).
Den svarta linjen gör så designen inte blir så enkel, det ser lite svårare ut att göra!
Detta använde jag:
*ISADORA- Gold Sparkles nr. 652
*L.A. COLORS- Metallic Blue
*L.A. COLORS- Treasure Island
*DEPEND- Art Liner Svart
Så här blev resultatet:
Ni kanske ha märkt att om ni besöker bloggen mitt på dagen så finns det inte något nytt inlägg?(!)
Det beror på att jag inte har tid att blogga på dagen, det är sent på kvällen som jag har tid(om jag inte slutar tidigt någon skoldag)!
Så inläggen kommer, bara lite senare på kvällen.
Jag vill tacka som ni läser bloggen, det betyder enormt mycket!
Hoppas ni får mycket inspiration!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0