Burlesque

Hej, denna design på en lösnagel är inspirerad av filmen Burlesque,
den filmen som Christina Aguilera och Cheer är med i.
O.P.I har ju gjort en kollektion med Burlesque och jag har fyra färger men i miniflaskor(helt perfekt!)
Dessa färger har jag:
(bild lånad! Källa:)
Jag inspirerades av Cheers korsett för jag tyckte den hade ett snyggt mönster!
Egentligen är det bara att måla linjer, det finns inget som säger hur man ska börja och sluta.
Designen har jag hittat på helt själv.
Använde såklart en färg från kollektion som grundfärg:
*O.P.I- Burlesque Rising Star. En varm glittrande guldfärg!:
Jag använde också:
Depend- Art Liner Svart
för att göra dom tunna svarta linjerna!:
Lade till en liten diamant för att det skulle bli mer spännande!
Resultat:
Själv tycker jag det blev riktigt snyggt!
Ett tips är att måla på lösnaglar, mycket enklare!
Deta skulle ha publicerats igår men internet ville inte ladda upp bilder så det fick bli idag!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0