Clean it, I mean it

Hej, jag har massor av saker att visa er men jag har typ inte tid, jag LOVAR att det blir minst ett inlägg per dag(startar imorgon MÅNDAG) tills Lördag då jag åker utomlands.
Fast åker utomlands ska jag fixa så det kommer upp något inlägg då och då på bloggen,
så håll utkik!
Idag bestämde jag mig att städa och ordna upp mitt nagelbord/datorbord.
Blev riktigt nöjd men resultatet!
Hahah, det är pinsamt att visa er hur det såg ut innan städningen.
TOTAL KAOS;)
Före:
Efter:
Visst är det en stor skillnad!
Det blir mycket roligare att sitta och hålla på med naglarna nu!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: carin - wierdanaglar ♥

ja verkligen :D

2011-05-24 @ 21:41:42
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0