Dark Shadows

Hej,
Detta inlägg är tidsinställt och jag hoppas ni har det bra just nu!
 Denna design har jag kommit på själv.
Det är en design med glitter och mörka färger.
Började med att måla ett lager som grundfärg med en grå metallisk färg som är otroligt täckande och enkel att måla med!
Sedan gjorde jag bara stäck nerefrån ena sidan av naglen och drog strecken uppåt.
Jag använde en tunn svart pensel.
När det hade torkat så hade jag på ett tjock lager med silver/vitt glitter som skimrar i olika färger.
Det blir som man ser skuggor under det tjocka glitterlagret!

Använde dessa färger:

*Depend- Art Liner Svart
*L.A. Colors- Treasure Island
*Depend- Metalliskt/grått (nr..?)



Resultat:



Dock inte en så somrig design men den är ju snygg!

Mer tidsinställda inlägg väntar!
Kika in snart igen!

-Annie-


Kommentarer
Postat av: Annie

http://www.cucirca.com/2007/05/22/watch-desperate-housewives-online/

2012-02-24 @ 20:33:27
URL: http://artnail.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0